Dieta, trening i co dalej?

Jeśli nasza waga jest zbyt wysoka, należy podjąć radykalne działania, które spowodują, że stopniowo zacznie spadać. Nie możemy się łudzić, że istnieją tabletki, dzięki którym schudniemy w ciągu kilku dni. Wprawdzie w sieci można znaleźć mnóstwo specyfików, które mają mieć takie właściwości. Jednak ich zażywanie może być niebezpieczne. Jeśli decydujemy się na zakup takiego środka, powinniśmy mieć tego świadomość.

Od czego zacząć?

Pierwszym i najważniejszym czynnikiem jest zmiana nawyków żywnościowych. Powinniśmy zacząć jeść przede wszystkim ryby, które dostarczają kwasy Omega 3. Ponadto zaleca się spożywanie odpowiedniej ilości warzyw, owoców i nabiału. Należy ograniczyć spożywanie tłustych produktów mięsnych. Dieta powinna być zbilansowana. Co to w praktyce oznacza? Powinniśmy dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne witaminy i mikroelementy. Jeśli mamy wątpliwości, w jaki sposób dobrać właściwie dietę, możemy skorzystać z pomocy dietetyka, który profesjonalnie pokaże nam, co i w jakieś ilości jeść.

I co dalej?

Po drugie należy zacząć trenować. Możemy zacząć od spacerów, roweru, rolek albo basenu. Możemy posiłkować się spalaczami tłuszczu, które pomogą nam efektywniej pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Wszystko to sprawi, że stracimy zbędny brzuszek, a zyskamy zdrową sylwetkę. Sport nie tylko pomaga w dbaniu o sylwetkę, a w trakcie treningu wydzielają się endorfiny, dzięki którym będziemy mieli lepszy humor. Poczujemy się pewniej i staniemy się bardziej atrakcyjni.

This article has 2 Comments

  1. Wszystko to brzmi zachęcająco, ale jak pogodzić pracę, zajmowanie się dzieckiem i obowiązki domowe. Zdarza się, że nie mam czasu, aby porządnie zadbać o swoje paznokcie.

  2. Próbuje namówić mojego syna, aby więcej się ruszał. Mój nastoletni syn woli wcinać hamburgery i siedzieć przy komputerze niż wyjść z kolegami by wspólnie spędzać czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *